LABRAINS ir Latvijā radīts dabiskās kosmētikas zīmols, kas piedāvā inovatīvus, videi draudzīgus un augstas kvalitātes ādas kopšanas produktus.
Mūsu zīmolā mēs esam apvienojuši mums svarīgos pamatprincipus:
• Inovatīvas idejas un pieeju;
• Autentiskumu;
• Kvalitāti un drošības standartus;
• Atbildību (pret partneriem, patērētājiem, vidi);
• Ilgtspējas principus – gan vides, gan sociālos.

Eksporta apjoms pēdējos 5 gados

Tūkstoši EUR

Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2017 to 2021.

Galvenie tirgi

  1. 1. Igaunija
  2. 2. Lietuva

Ieguldījumi R&D

Tūkstoši EUR

Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2017 to 2021.

Parādīt līdzīgus uzņēmumus

Pēc nozares, kurā darbojas

Apgrozījums pēdējos 5 gados

Tūkstoši EUR

Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2017 to 2021.

2017 2018 2019 2020 2021
n/a n/a 23554 79380 197117

Darbinieku skaits kopā un pēc izglītības pēdējos 5 gados

Cilvēki

Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2017 to 2021.

2017 2018 2019 2020 2021
Ar augstāko izglītību n/a n/a 1 6 12
Ar vidējo un profesionālo izglītību n/a n/a n/a n/a 2
Darbinieku skaits kopā n/a n/a 1 6 14

Eksporta apjoms pēdējos 5 gados

Tūkstoši EUR

Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2017 to 2021.

2017 2018 2019 2020 2021
n/a n/a 1177 4762 13798

Galvenie tirgi

  1. 1. Igaunija
  2. 2. Lietuva

Ieguldījumi R&D

Tūkstoši EUR

Source: Data collected by the Association of Latvian Chemical and Pharmaceutical Entrepreneurs from 2017 to 2021.

2017 2018 2019 2020 2021
n/a n/a 1884 7144 19711

LABRAINS SIA

Apraksts par uzņēmumu:

LABRAINS ir Latvijā radīts dabiskās kosmētikas zīmols, kas piedāvā inovatīvus, videi draudzīgus un augstas kvalitātes ādas kopšanas produktus.
Mūsu zīmolā mēs esam apvienojuši mums svarīgos pamatprincipus:
• Inovatīvas idejas un pieeju;
• Autentiskumu;
• Kvalitāti un drošības standartus;
• Atbildību (pret partneriem, patērētājiem, vidi);
• Ilgtspējas principus – gan vides, gan sociālos.