Novadīta meistarklase “Krīzes komunikācija “vājprāta” apstākļos”

23.01.2022.

“Ātri, uzticami un autentiski – tādi ir mūsdienu krīzes komunikācijas atslēgas vārdi, kas īpaši attiecas uz digitālo vidi. Pastāvēs, kas pielāgosies, jo ne vienmēr var paspēt visu reizē. Apskatīsim krīzes komunikācijas un vadības, kā arī risku aspektu, runas personas lomu, domino efekta nozīmi, kā arī sadarbību ar masu medijiem. Tas viss, iezīmējot “vājprāta” ainu, mēģinot secināt, kā tas ietekmē lēmumu pieņemšanu.

Uzņēmumiem atliek pielāgoties šajā “vājprāta” laikmetā. Sabiedrības šķelšanās, aizdomas un neesošā saskatīšana ir veicinājušas tās sadalīšanos traģikomiskos burbuļos. Pagaidām ir arī labās ziņas – uzticības palielināšanās uzņēmumiem, kas būtu jāizmanto, arī radot saturu.” Tā par tēmas aktualitāti saka integrētās mārketinga komunikācijas projektu vadītāja Jolanta Derkevica-Pilskunga. 

18.janvārī norisinājās Asociācijas organizētā meistarklase par krīzes komunikāciju. Tās ietvaros tika apskatītas metodes, kā uzņēmumam rīkoties krīzes apstākļos, lai izvairītos ārējām un iekšējām uzņēmuma neskaidrībām, neietekmējot uzņēmuma tēlu.

Pasākums tika īstenots sadarbībā ar integrētās mārketinga komunikācijas aģentūru JDP Integrated Communications, ko vadīja aģentūras dibinātāja un integrētās mārketinga komunikācijas projektu vadītāja Jolanta Derkevica-Pilskunga. 

Informācija sagatavota Asociācijas īstenotā ERAF līdzfinansētā projekta “Latvijas Dzīvības zinātņu nozares attīstības klasteris LifeScience.lv” (Nr. 3.2.1.1/16/A/007) ietvaros.